2010. december 19., vasárnap

3.fejezet ELŐZETES

Na sziasztok!Itt van egy kis előzetes,hogy ne tudjatok aludni...."gonosz nevetés"wáháháhá

"Rideg északi szél fújt...Nem tudtam mit csináljak....Eredeti tervem az volt,hogy beülök egy bárba és jól berúgok.De ennek most mi értelme lenne?!Ahogy így gondolkoztam a hideg éjszakában,valamerről gyerek sírást hallottam.
-Nekem,nem kellesz!-ordított egy nő.A gyerek sírás egyre hangosabb lett mire én hülye követtem.Egy kuka felől jött hang.Leszedtem a kuka tetejét és egy kisgyereket pillantottam meg benne..."

7 megjegyzés:

  1. jesszusúristen!!!!!!!
    egy kisgyerek????
    :O :O :O :O :O :O
    te gonosz!!! =)
    siess lécci a kövivivel!!!!!!! Kérlek!!
    ja, és benne lennél egy linkcserében, Meg nem lenne baj, ha reklámoznám kicsit a blogodat? ;] *cinkos vigyor*
    love bree.

    VálaszTörlés
  2. Szija Bree....Tudom gonosz vagyok de hát nincs mit tenni....A következő fejezet holnap vagy kedden kerül az oldalra.Igen persze jó a linkcsere...de melyik oldaladdal?
    láw maysi

    VálaszTörlés
  3. hát őőő nem tudom, mindegyikkel xDxD :$ nembaj???? :$ =)
    jaa, és erre az oldalra tettem reklámot erről a blogról : http://breeswan-discovery.blogspot.com/
    remélem, jól írtam mindent....
    :)
    love. bree.

    VálaszTörlés
  4. oké köszi
    mindegyik blogodat fogom reklámozni!

    VálaszTörlés
  5. oksih, én majd csak holnap tudlak kitenni, mert minden egyes blogomhoz kel majd, szóval... fáradt vagyok, és lusta most este kitenni mindegyikhez x)
    bocsi :SS

    VálaszTörlés
  6. Kurva jó lett ez a feji is...Természetesen mind az
    nem tom hogy tudtál bele rakni egy gyereket de jól sikerült.!
    volt aki ötletet adott valameik feji-hez mert ha igen elküldheted hozzám is..
    természetesen nem kételketem benned és sokkal jobb vagy mint én,nem azért mondtam hogy valaki adott ötletet
    csak hogy ne értsd félre
    Láwollak...!
    Pussz Nano

    VálaszTörlés
  7. Köszi!Nem ezek az agyrémek tőlem jönnek....:))
    Köszi a sok dicséretet.
    Pussz Mayss

    VálaszTörlés